Tribute pertama untuk 2009



Ini la tribute pertama aku untuk tahun 2009 ni. dah lama betul aku menyepi dari dunia blog. Biasa la... sibuk (alasan...).

Banyak gak perkara yg da belaku sejak aku tinggalkan kegiatan blog. Hujung tahun lepas: aku da jadi laki orang, potongan gaji da meningkat lebih RM1K, aku da tuka jenama kete, KWSP aku 'lesap' :(( (huwa...).

Awal tahun ni gak la aku da buat beberapa perkara yg leh kira berpaedah gak la: finalis MySkills2009 untuk web design, siapkan web ipt aku, train future web programmer/designer... dan xtau la apa yg mendatang...

Aku ingat tahun ni aku nak promo produk Muslim -> HPA. Bukan sebab nak kaya, cuma masa aku datang talk dia ari tuh... tersentuh gak la isu halal/haram ni. Isk... Jom pakat guna produk MUSLIM :D

0 comments:

Premium Services Bagaimana Artikel Ini?Sila Berikan Komen Anda Dibawah!
Mari melanggan Feed RSS|Mari Melanggan Comment RSS
Blog ini adalah Do Follow!!

Post a Comment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Lifestyle theme by Brian Gardner Convert by Bloganol.com Edit by Arieyblog

top