Makan di RFC Sg. Petani




7 Apr. Sebelum aku balik (dari Penang), sempat la jugak aku menjenguk ke negeri Kedah. Bukan apa... sebab nak merasa RFC (KFC Melayu). RFC aka Radix Fried Chicken ni sebenarnya syarikat di bawah HPA. Bukan apa... nak test, sama ke kualiti ngan KFC?

Pergh... mmg setaraf la (hampir dari segi perkhidmatan). Rasa pun agak-agak sama (Spicy dan Herbs). Tapi... ada satu perbezaan; Rasa tenang dan bersyukur.

Tenang sebab Radix guna ayam Organik (bukan ayam injek :)) ). Bersyukur sebab HPA ni 100% milik orang Islam! Bukan la aku anti non-muslim... cuma kita lebih yakin kalu guna produk org Islam.

Yang sedihnya, on d way balik aku terpaksa singgah Penang sebab jeruk yang aku beli kelmarin tertinggal :((

0 comments:

Premium Services Bagaimana Artikel Ini?Sila Berikan Komen Anda Dibawah!
Mari melanggan Feed RSS|Mari Melanggan Comment RSS
Blog ini adalah Do Follow!!

Post a Comment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Lifestyle theme by Brian Gardner Convert by Bloganol.com Edit by Arieyblog

top