Menunggu Kekasih :)



Hari ni aku ikut (temankan) bini aku gi UM. Biasala... PJJ. Bini aku wat Master (aku ni bila la agaknya :(( )

Dalam dok nunggu tu, ada la satu kiosk bergerak kat parking library. Ingatkan jual makanan, rupanya jual peripheral komputer :-o . Terbeli la pulak beg komputer. Kononnya nak kasi hadiah la pada bini aku... (padahal aku pun teringain gak :)) )

Frust tul aku sebab web kolej da lebih seminggu down. Aku syak server ISA la yg problem. AKu musykil gak... apasal www server guna ip lain macam? Entah hape2. Serabut tul configuration server, tak tau la sape punya keje :P Harap2 minggu depan leh la setel...

0 comments:

Premium Services Bagaimana Artikel Ini?Sila Berikan Komen Anda Dibawah!
Mari melanggan Feed RSS|Mari Melanggan Comment RSS
Blog ini adalah Do Follow!!

Post a Comment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

 

Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Lifestyle theme by Brian Gardner Convert by Bloganol.com Edit by Arieyblog

top